Cum se face copilirea si defolierea ardeiului

copilirea ardeiului in camp
Astazi am pregatit pentru tine un material video in care iti prezint pas cu pas cum se copileste si se defoliaza ardeiul capia. Aceasta abordare poate fi aplicata tuturor varietatilor de ardei; capia, gras gogosar si mai rar ardeiului iute.

Cu ceva timp in urma am prezentat pentru tine copilirea ardeiului live in imagini. Multi gradinari priveau cu scepticism aceasta metoda, sau ma rog multi inca nu auzise ca ardeiul se copileste dar odata aplicata au observat ca plantele lor de ardei au fructificat extrem de frumos.

Ca sa intaresc mai mult ideea am facut acest videotutorial pe care te rog sa nu il ratezi. Vei intelege de ce este importanta aceasta operatie cu caracter special, cat de rapid se face si ce rezultate vei obtine daca o aplici la timp.

Aplica si tu cele prezentate de mine aici si vei obtine fructe de ardei de invidiat. Iti doresc o  vizionare cat mai placuta.



Daca totusi nu ai inteles, sau mai sunt nelamuriri, lasa-mi un comentariu mai jos si iti voi raspunde pe cat de repede posibil, iar daca ti-a placut distribuie mai departe sa afle si prietenii tai cum se face copilirea si defolierea plantelor de ardei.

Un comentariu:

  1. Buna ziua. Spuneti mi va rog , toamna ce faceti cu paiele de pe terenul cu ardei? Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.