Cum se uda tomatele din gradina proprie

Astazi am pregatit pentru tine un material video din care vei afla cum se face udarea tomatelor in propria gradina. Aplicarea normelor de udare, numarul udarilor si momentul ales sunt primordiale, motiv pentru care am ales sa iti prezint live aceste detalii. 

Daca vrei sa aprofundezi mai mult si vrei sa aflii cum se face udarea tomatelor in camp te invit sa citesti articolul pe care l-am facut cu ceva timp in urma cu mare drag pentru tine. Te asigur ca vei afla multe detalii eficiente in ce priveste udarea tomatelor. 

Cele doua prezentari; video si articolul te va ajuta sa intelegi cat de usor se poate administra cantitatile de apa plantelor de tomate incat acestea sa creasca, sa se dezvolte si sa fructifice armonios.




Daca ti-a placut distribuie mai departe si nu uita sa te abonezi la feedul de site.

2 comentarii:

  1. Ati pomenit undeva, ca la cultura verzei - daca nu ma insel - dupa la 3 saptamani de la plantare se face o fertilizare faziala cu macerat de gunoi de pasare, dupa care se mai repeta la fenofaza.....Nu mai gasesc informatia ...desi am reparcurs majoritatea articolelor dvs, poate ma ajutati sa ma repozitionez pe articolul respectiv.
    Ietati-ma ca va intreb?...daca in primavara as dori niste usturoi din soiul pe care dvs il cultivati si respectiv niste cartofi adevarati -ptr a prinde la samanta, ati fi de acord?
    Sunt convins ca ati muncit mult la viata dvs ...ma uimeste combinatia asta dintre spiritul ingineresc nativ si talentul literar care se regaseste in "discursurile" dvs...Ma relaxeaza foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este articolul pe care dvs il cautati: https://voineatraian.blogspot.ro/2014/07/plantarea-verzei-de-toamna.html
      In ce priveste intrebarea dvs legata de usturoi. Nu va pot ajuta pentru ca am plantat usturoiul din toamna. Tot ce am avut pe plus l-am daruit prietenilor mei, iar cartofi nu am pentru ca nu am mai pus de 2-3 ani. Multumesc de vizita, sa aveti un an legumicol excelent.

      Ștergere

Un produs Blogger.