Slonovo Uvo La Gata

Drumul către piaţă al ardeiului capia se face când acesta este La Gata sau Roşu nu? Da, este cel mai simplu raspuns. Însă până vei ajunge cu ardeiul la stadiu de coacere vei avea drum lung de făcut.

Am făcut câteva articole în acest sens din câte îmi aduc eu aminte nu? Ai aplicat şi tu ceva din ceea ce m-am străduit să-ţi prezint? Viata m-a învăţat să împart şi altora din puţinul pe care îl deţin.

Astazi deţin o fotografie însoţită cu unul din cele mai frumoase legume pe care le cultiv şi le voi cultiva de acum înainte şi pe care vreau sa o împart cu tine.

Slonovo Uvo - Ardeiul care cucereşte privirea clienţilor tăi declaraţi şi nu numai.




Efectul stralucitor ia faţa domului sau doamnei bine îmbrăcate ce-ţi vizitează gradina sau taraba zi de zi. Frumos, cărnos, plat, dulce, roşu aprins, tocmai bun de pus pe tabla înroşită de focul iute al cocenilor scurţi din ogradă, acest tip de ardei va face deliciul multora dintre noi.

Dar mai mult decât atât, ardeiul va rupe norma la bani pe tarabele pieţelor legumicole. Fie ca stai la tarabe sau standuri luminate vânzarile acestui produs legumicol se va face ca viteza fulgerului.

Se consumă la greu. E prea frumos, prea gustos şi cu siguranţă nimeni nu va rata o astfel de ocazie. Nimeni nu se abţine de la o astfel de investiţie întrucât la prima vedere, limba o ia la trap printre dinţii strălucitori şi ascuţiţi ai celor ce vor cumpăra de la tine.

E greu cu o astfel de abordare nu? iar faptul că un kg de Slonovo sare de 5 lei îţi va da de gândit mult timp de acum înainte. Şi unde mai pui că la patru bucăţi deja cântarul îţi va arata fix 1 kg.

- Maaaah ce mistoo, la anu cultiv si eu.
- Aşa să faci. Vezi să nu uiţi.

Ia spune-mi, dacă ai fi cultivat un ha de Slonovo şi ai fi produs cel puţin 15 tone dat la gata(roşu aprins) aşa cum este cel din imaginea prezentată mai sus cât ai fi câştigat? Asta în condiţiile în care acum la început de august preţul per kg este de 4-5 lei.

Ai fi caştigat extrem de mult nu?

Dar spre toamnă când preţul ardeiului explodează?
Cine ştie cunoaşte nu?

Aşa stau lucrurile în lumea celor ce ştie să practice grădinaritul, a celor care stiu în ce şi cum să investească şi nu altfel.

Recomandarea mea este să cultivi şi tu acest soi de ardei capia. Şi cine ştie poate într-o zi îmi vei mulţumii pentru această sugestie.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.