Cum se împletește o funie de usturoi

impletirea bulbilor de usturoi
Pot afirma fără teama de a da greș că anul acesta bulbii de usturoi au crescut extrem de frumos. Ca orice grădinar, am plantat o brazdă de usturoi pentru consumul propriu. Păstrarea usturoiului pe timp de iarnă îl fac sub formă de funii de usturoi împletite, pe care le confecționez cu drag an de an.

Drept exemplu am preparat pentru tine acest material video pe care chiar te rog frumos sa nu îl ratezi. Dacă ești la început de drum și vrei se aflii cum se împletește o funie de usturoi dar și alte informații utile, zic eu, importante despre acesta, urmărește acest video tutorial prezentat de mine mai jos.

Știu că urmărești constant și cu mare interes postările mele. De aceea te rog să distribui acest articol mai departe prietenilor tăi, să afle și ei, mai ales dacă sunt tineri și la început de drum într-ale grădinăritului, cum se împletește o funie de usturoi. Îți doresc vizionare plăcută.

Dacă ți-a plăcut, lasă-mi un comentariu mai jos, abonează-te la feedul de site și spune-mi tu cum, sau în ce condiții, păstrezi usturoiul pe timp de iarnă?

Niciun comentariu

Un produs Blogger.