Combaterea Bolilor Şi Dăunătorilor În Grădină

Evident, despre combaterea bolilor și dăunătorilor în grădina de legume au curs și vor mai curge râuri de informaţie de acum înainte. Aşa cum au curs ploile din ultimul timp.

Mă gândeam să îţi prezint live aceasta problemă, nu de alta dar ca să ştii cum se tratează grădina după ploaie. 

Iată ce am făcut mai concret:


mospilan insecticidzeama bordeleza pentru combaterea maneiAm intrat prin grădină şi am aplicat un tratament cu Zeamă Bordeleză şi Mospilan:

1. mospilan - pentru dăunători - fluturi, păduchi pureci etc.

2. zeamă bordeleză - pentru mană - ardei , tomate, castraveţi, dovlecei, vinete, cartofi, etc. 




Am preparat amestecul şi am aplicat pe plante. Şi uite aşa protejez grădina la maxim de mană şi dăunători. Apropo tu cu ce tratezi grădina în această perioadă? 

Dacă ți-a plăcut distribuie mai departe și nu uita să te abonezi la feedul de site.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.