Învaţă Să Faci Un Test Simplu De Germinare Cu Seminţele Tale De Roşii

Cu puțin timp în urmă cineva mi-a trimis câteva plicuri cu seminţe de roşii. Inimă de bou se numesc. Din pură curiozitate am făcut un test şi le-am pus la germinat.

Am vrut să ştiu atât eu cât si cel care le-a trimis dacă seminţele vor germina. Aşa că m-am apucat de treabă şi iată ce a eşit. După 6 zile fetele(metaforic spus) au scos capul afară, au răsărit. Dovadă că sunt vrednice de luat în seamă.

test de germinare a semintelor

Ideea este ca germinaţia a fost extrem de eficientă şi sa produs rapid. Ce am făcut mai concret? Am căutat câteva ghivece rătăcite prin ogradă, le-am dezinfectat în apă fiartă, după care am adăugat ingredientele necesare:

test de germinare a semintelor in ghivece

test germinare seminte
Ce ingrediente crezi că am folosit?
Simplu:
  • pământ negru 50% 
  • nisip 20% 
  • mraniţă 30% 
Am amestecat frumos, elegant şi cu grijă acest proporţii după care am pus ingredientul în ghivece. Am semănat seminţele bob cu bob cum şi le-am lansat cu viteza fulgerului deasupra sobei, asta ca să le ofer un pic de căldură încât stratul germinativ să ajungă la 22°C. 

Am udat stratul germinativ cu apă călduţă şi după 6 zile seminţele au răsărit. Este un test simplu de germinare a semințelor care s-a dovedit a fi extrem de îmbucurător. Sunt primele plante pe anul acesta, le admir, iubesc şi îngrijesc cu drag în fiecare zi. 

Astăzi le-am aşezat la fereastră întrucât tendinţele sunt de alungire, asta datorită luminozităţii necorespunzătoare din cameră. Sper să le aduc la plan încât să crească frumoase şi viguroase.
ghivece la fereastra cu rasaduri/test
După primele 2-3 frunze adevărate le voi repica individual urmând ca destinaţia finală să fie solarul de lemn pe care l-am construit în urmă cu câteva zile. 

Sper să te ajute cumva acest exerciţiu practic, asta în ideea că vrei sa faci un Test Simplu De Germinare Cu Seminţele Tale De Roşii. Dacă ți-a plăcut distribuie mai departe și nu uita să te abonezi la feedul de site.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.