Înfiinţarea Solarului De Lemn În Varianta Clasică

solar de lemn in varianta clasicaAstăzi îţi voi prezenta câteva sfaturi cu privire la înfinţarea solarului de lemn într-o varianta mai simplă.

Sper să îţi placă acest micuţ discurs. L-am făcut cu toată dragostea pentru tine. Este o prezentare scurtă, probabil că vor mai fi şi altele, cu câteva detalii ce privesc în mod direct înființarea solarului de lemn.

Aşa arată micuţul meu solar în acest moment, este făcut în regim de urgenţă, din materiale care nu m-au costat atât de mult.

Câţiva pari de salcâm, cosoroabele sunt din pătraţi de 8 x 8 cm iar căpriorii sunt din şipcă lată de 10 cm. Înălțime 3 m, lătimea, 6 m distanta între pari din 2 în 2 m. Şi uite-l cum arată. Gata de băgat la treabă. Am făcut gropile cu sapa rotativă manuală(stil melc), am introdus parii în ele si i-am aliniat la sfoară.

Apoi am stabilit grinzile pe pari respectiv lateralele stânga-dreapta și centru, am bătut coama și căpriorii la cuie din metru în metru și-am terminat construcția.

Simplu nu? 

Peste câteva zile îl voi învelii cu folie, iar la data de 15-20 februarie voi începe sa amplasez în interiorul lui platformele semii-îngropate, în vederea producerii materialului săditor. 

Cam atât am avut de spus, dacă eşti în punctul de a construii un solar micuţ îţi urez succes ! Dacă ți-a plăcut distribuie mai departe și nu uita să te abonezi la feedul de site.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.